Fight

Tanken slog mig idag att jag har varit en riktig bråkstake en gång i tiden. Tro det eller ej, men det var fight, hårdrock och gangsta shit som gällde i mina yngre dagar. Nästan. Jag kan säkert räkna till en 5-8 st av mina nuvarande kompisar som jag varit osams och slagits med. Kanske inte i så stora skalor, men knytnävarna gick ju ibland på högvarv. Jag var rent ut sagt ett riktigt dampbarn med stort D.
Stackarna. Som har fått stå ut med mig under alla dessa år. Tänka sig att många av dom är mina bästa vänner numera. Visst fan kan man förändras. Jag undrar dock hur jag lyckades få pli på mig själv?


Oj vad jag delar med mig. Nu ser ni säkert ner på mig. Era jävlar, PASSA ER!







pdg

Kommentarer
Postat av: skronken

Du nitade mig på högstadiet, hora.

2009-09-24 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0