"jävla idiot, vad var det för fel på den där tjejen då?"


Klockan var åtta. Jag och min käre vän Spunket hade precis proppat i oss en varsin pizza. Vi hade vid det här laget inga intentioner till att härja till det. Vi hann inte mer än att sätta oss i bilen när radion självklart fick för sig att spela just de där partydängorna som jag går igång på. Vid tio-tiden var vi ute i källviken bland massa snyggingar och det vankades Slitage.

Det må vara första gången vi lyckas hålla ihop under mer eller mindre hela kvällen. Tummen upp för det.

Tidigare under kvällen hade jag råkat hosta upp att jag hade ett span. Jag paxade denna ganska tidigt. Grejen är att killen hade onda tankar i bakhuvudet.

Spunket utnämde sig själv till att vara min "wingman" för kvällen. Han hade strängt bestämt att jag skulle hitta en dam. Jag bara skrattade och dansade vidare. Vi klev upp på scenen som vanligt, stod där ett tag. Det kom folk. Spunket kastar in mig bland en flock fruntimmer och hux flux. Det jag inte visste var att han under tiden begav sig till mitt lilla span. Den lilla djävulen. Fast de bästa var väl att han blev ganska stendissad. Puss på det.

Feting nice helg måste jag säga. Grattis till Jossan och tack för en grym fest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0