Kott

Jo visst, jag kom upp i tid. En hel timme innan jag skulle åka. Och jag var till och med pigg! Wey!
Var lagom nervös. Jag hann inte ens sätta mig i vänthörnan innan det var dags. Så jag satt mig i frisörstolen.. försökte lugna ner mig själv. Vi snackade lite. Sedan såg jag ett svärd i ögonvrån.

Nu dör jag. Det var väl ungefär det jag hann tänka innan det for hår åt alla håll och kanter. Blev tvingad att ta av mig mina glögon så jag uppfattade inte riktigt vad som hände. Men ungefär 20-30min senare så var det klart.

Det blev väl hyffsat. Förrutom att det blev mycket kortare än vad jag ville. Sen så känns det som att jag är en igelkott numera. Men men. Det växer ju ut igen. :)

Imorn blir det ös?




pdg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0