Läkemedel

Igår upptäckte jag hur onice det är att jobba bakis. Man har bara fått några timmar sömn, och hupptupp så ska man upp och knalla iväg till preemen där man blir upphämtad av tessan för att åka iväg till jävla-hofors och sakta men säkert plågas till döds. Man sitter och håller i sig och försöker hålla blicken på vägen för att inte ställa till med en färgglad uppvisning av sura uppstötningar.

Det gick bra i alla fall. Och gud så nöjd jag var efter att ha klarat av den dagen. Kvällen spenderades med god mat och några avsnitt av Entourage. Det var nice. Värt att nämna är också att jag lyckades somna runt elva-halv tolv tiden :)

Jag har dessutom upptäckt hur soft det är med mitt nyklippta hår. Det spar mig många kvartar att fixa till håret. För att inte nämna att det ser ovanligt välvårdat ut nu dessutom. Som herr gran uttryckte sig "Ja, dig hade jag inte tvekat en sekund på att hälsa på om jag mötte dig i en mörk tunnel alltså".

Tummen upp.


Lördagen var förövrigt riktigt kul. I alla fall tills vi begav oss från förkulan.




Jo just det. Min telefon har fått för sig att det ska stå "läkemedel" istället för "jajemen"








pdg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0