Mister Måne

I wanna love you but i'm growing old... lalala

Jag har nu äntligen fått långhelg och är ledig till och med måndag. YEY! Det känns bra. Frågan är dock hur helgen kommer utspela sig. Har inga planer mer än att möta upp herr joakim på pitchers imöra kl halv fem. Det kanske blir en skruvad leudakväll i studion?

Jag är inne i ett stadie där jag börjar få lite mer struktur på saker och ting. Det känns bra. Innan har jag flutit runt på en luftmadrass och hamnat där strömmarna tagit mig. Snyggt formulerat va? Jag lyckas ta mig upp i någorlunda tid. Börjar dagen med 30min på träningscykeln. Äter mig en god och nyttig frukost. Gör det som måste göras istället för att skjuta upp på det.. iaf det viktigaste. Försöker klämma in en promenad någonstans under dagen också.

Idag tog jag dessutom fram kameran och plåtade lite utomhus..för första gången på minst ett halvår eller något sånt. Kanske eventuellt delar med mig av något alster sen.

Jag har kommit underfund med att om jag inte får dagtidstjänst på jobbet nu, så tänker jag försöka utforska nya horisonter och söka nytt jobb.

Jadu, kom på en hel del jag skulle kunne radda upp här angående mina framtidsplaner, men hur underhållande är det? Ni har förmodligen redan slutat läsa.

hest


Såja, nu blev de hela mycket mer intressant va? Jo, för er som undrar, så är det här den lilla lilla hästen som jag ska skaffa sen tillsammans med en sån där get som ramlar hela tiden :)

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tänkte också på det :)



och tack så hemskt mycket, det värmer!!

2009-09-11 @ 19:24:41
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: anna o

woow! ja fan en sån häst MÅSTE man ju ha!!

2009-09-11 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0