PDG


Idag har jag mött upp med Borlänge. Som vanligt får jag stå ut med att lyssna på en hord av galna historier ur studentlivet. Jag känner mig emellanåt lite som en mänsklig blogg där hon uttrycker sina tankar verbalt och som fastnar som ett kroniskt tjut i mitt huvud. Haha nej då, men nästan i alla fall. ;)

Jag kan också ganska snabbt också konstatera att hon mer och mer påminner om ett tusen-bitars pussel, ett sånt där pussel med konstiga bitar som inte riktigt går att sätta ihop. Det går bara mer och mer sönder. Försökte övertyga henne om att hon helt enkelt är naturligt klantig och lite dum som utsätter sig själv för livsfara. Lite som att stoppa handen i en köttkvarn, åka pulka i hoppbackar och slicka stolpar på vintern.

Jag har också fått känna mig lite duktig. Fick ta hand om fyra nybörjare på jobbet idag, och lära ut det hårda livet som försäljare. Jag gjorde dom till gudar! De sålde till och med bättre än mig...

Men aa, nu känns ögonlocken tunga. Och sedan är precis allting som har med internet att göra, ungefär lika irriterande som att bli nerbajsad av en måsjävel. Så jag säger god natt!




Tre ord.






pdg


Kommentarer
Postat av: martina

alltså koja! vad betyder pdg`?!?!? :O:O:O

2009-09-15 @ 20:12:31
URL: http://bemyescapee.blogg.se/
Postat av: martina

alltså koja! vad betyder pdg`?!?!? :O:O:O

2009-09-15 @ 20:13:14
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0