Vit helg, ja jo

Jag som trodde jag skulle vara extra duktig den här helgen och ha en så kallad "vit helg". Det på grund av lite ekonomiska bekymmer. Men tydligen så verkar fenomenet "att vara ekonomisk" inte existera i min lilla värld. Detta leder till att det börjar klia något oerhört i fingrarna.

Måste, måste, måste köpa någonting. Måste, måste, måste göra något kul! Jag har råd. Pengar är inget problem. "Brushan! Bling bling. Big pimpin'. Hoes and bitches. Ghetto. Drive-by mord. Mjältbrand. Buffelmozzarella." Och flera sånna ord man använder när man är rik och är hiphop.

Men vad gör man inte. Vi lever ju bara en gång trots allt. Pengar kan inte köpa lycka, men visst fan får man då lite, lite roligare med lite extra pengar i fickan. En sisådär elva miljoner på kontot skulle ju inte sitta helt fel.

Jag, festnerven och plånboken är ingen bra kombo direkt. Det räcker med att jag hör introt på "Haddaway-What is love", och en kvart senare står jag på Bolaget med en kundvagn och tänker att "jag ska nog lyxa till det lite extra", köper några smirnoff ice extra uppepå det varje-helg-obligatoriska-inköpet: En flarra vin och 5 öl.


Jaja, nog om det. Ikväll ska vi ha kul! Är ni på?!





pdg

Kommentarer
Postat av: Simmen

Mm, men du glömde en sak bara. Innan du ska ha kul med någon, så ligger nog en grundlig timmesdusch nära till hands för dig. Du luktar nämligen lite illa.

2009-09-12 @ 13:03:48
Postat av: Koja

Det är lite kul att just du säger det, när du själv luktar lite som en soptipp. Gammalt ägg och möglig ost. Det är någon sorts frän stank liksom. Svårt att sätta fingret på vad det egentligen är. Ett dött föl?

2009-09-14 @ 23:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0